loading...
masoudmoslemi بازدید : 2490 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (13)

دانلود برنامه blue staks+کلش اف کلنس و نرم افزارهای مرتبط

 

با عرض سلام خدمت تمامی کلش دوستان عزیز  با توجه به درخواست بالای دوستان و هم بازی های عزیز تصمیم گرفتیم تا مجموعه ای کامل از نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی روی سیستم خانگیتون یا لپ تاپتون رو جهت دانلود و استفاده شما عزیزان قرار بدیم امیدواریم این مجموعه رضایت شما عزیزان رو کسب کنه جهت بهبود کیفیت سایت و روند موثر در اطلاع رسانی در مورد بازی لطفا با نظراتتون کمک حالمون باشید با تشکر فراوان .

 رمز فایل : clashmp.ir

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/06/02 و 9:20 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من اینو دانلود کردم کلش اف کلنز هم دارم ولی وقتی کلشو باز میکنم صفحه ی سیاه سوپر سل میاد لود نمیشه تا اخر لطفا کمکم کنید.مرسی
پاسخ : مشکل از نت کشوره خط شکن باز کن نشد باید بزاری تا یه نقطه کور یدا کنه دانلود شه راهی نداره

این نظر توسط tina در تاریخ 1394/02/23 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من برنامه رو دانلود کردم اما بعد از نصب پیام میده باید دیتای ی بازی دانلود شود الان هم دانلود نمیشه لطفا کمک کنید...
پاسخ : هنگام باز کردن برنامه فیلتر شکنتون روشن باشه

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/01/26 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

کلمه ی دانلود کجاست؟
پاسخ : سلام دکمه دانلود آخر مطلب قرار داده شده میتونین ازش استفاده کنین

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/01/25 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

ببخشید پسورد فایل را کجا باید وارد کرد ؟اگر وارد نکنیم مشکل ایجاد میشسود؟
پاسخ : سلام پسورد رو هنگام اکسترکت فایلیا هنگام خارج کردن از حالت فشرده باید وارد کنید در صورت وارد نکردن فایل از حالت فشرده خارج نمیشه و به مراتب نصب هم نمیشه

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/01/25 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

پسورد فایل رو کجا باید وارد کرد
پاسخ : پسورد فایل هنگام اکسترکت یا هنگام خارج سازی از حالت فشرده باید وارد بشه

این نظر توسط فرنوش در تاریخ 1394/01/22 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

دانلود کردنش سخته؟؟؟؟
پاسخ : نه خانوم یه دکمس بزن دانلود میشه پروتوکول الحاقی نیس که شکلک

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1394/01/15 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

اقا نمی دونم بعد از ساختن اکانت میگه باید لاگین بشه
پاسخ : در چه مورد لاگین میخواد و چه زمانی و دقیقا روی کدوم برنامه

این نظر توسط javad.kh در تاریخ 1393/12/27 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

slm.man download kardam ama vagti baz mishe safe siyah miyado hichi neshun nemide moshkel az kojast?j.kh
پاسخ : با عرض سلام خدمت شما مشکل شما بابت اپدیت کارت گرافیک تونه لطفا اخرین نسخه نرم افزار کارت گرافیکتون رو نصب کنید

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/12/25 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من می خوام کلش رو نسب کنم میگه برنامه می خواد من می خوام اون برنامه رو نصب کنم چه تور می شه کمکم کنید لطفا
پاسخ : سلام خدمت شما دوست عزیز لطفا درج کنید برای کامپیوتر میخواید نصب کنید یا گوشی ممنون

این نظر توسط عرشیا در تاریخ 1393/12/07 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

مرسی دادا
پاسخ : خواهش میکنم امیدوارم موجب جلب رضایت هر چه بیشتر شما باشیم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 17,431
  • بازدید کلی : 100,804
  • کدهای اختصاصی

    توضیحات پی لاین